برای حریم خصوصی خود هزینه کنید

بازدید: 2238 بازدید

برای حریم خصوصی خود هزینه کنید.

این روز ها با توجه به استفاده از اطلاعات شخصی توسط مرورگر ها جستجوگر ها نیاز است تا با هوشیاری و استفاده از ابزار های ایمن از انتشار اطلاعات خود جلوگیری کنیم.

آیا می دانید که ممکن است دستگاه شما با مراجعه به وب سایت با تبلیغات ، به بدافزارها آلوده شود ؟

Malvertising اصطلاح پخش بدافزار از طریق تبلیغات آلوده است. اینگونه کار می کند: شما به وب سایت مراجعه می کنید. وب سایت بارگیری تبلیغات آلوده را بارگیری می کند. تبلیغات آلوده در سکوت ، بطور خودکار ، بدافزارها را بر روی دستگاه شما بارگذاری می کند در حالی که نمی دانید چرا این صفحه همه این تبلیغات را برای برنامه های “سریع ثروتمند” یا هر چیز دیگری به شما نشان می دهد.

همانطور که تصور می کنید ، تمام آن تبلیغاتی که تمام آنچه را که بر روی دستگاه شما قرار دارد بارگیری می شود ، می توانند به عملکرد آن آسیب برساند. دستگاه های تلفن همراه به ویژه تحت تأثیر قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که در تلفن همراه خود ، تبلیغات در مرورگر بلکه در بسیاری از برنامه های تلفن همراه ظاهر می شود. تبلیغات ناخواسته حتی وقتی از مرورگر وب استفاده نمی کنید می تواند تأثیر داشته باشد.

یک مطالعه از سال ۲۰۱۶ نشان داد که تبلیغات موبایل می توانند بیش از ۳/۴ پهنای باند تلفن همراه و تقریبا نیمی از داده های تلفن همراه شما را داشته باشند . از آن زمان شبکه های تلفن همراه سریعتر شده اند ، اما مطمئناً تبلیغات نیز منابع بیشتری را جذب می کنند. با این کار تلفن شما مجبور به بارگیری منابع بیشتر می شود ، باتری را نیز خراب می کند .

حریم خصوصی
حریم خصوصی

تبلیغات آنلاین برای حفظ حریم خصوصی وحشتناک است. بیشتر تبلیغات توسط شبکه های تبلیغاتی از طریق دامنه های شخص ثالث ارائه می شود. آنها معمولاً حاوی نرم افزار ردیابی پیشرفته (ردیاب) هستند. همانطور که شما کار خود را بصورت آنلاین انجام می دهید ، ردیاب ها به شبکه های تبلیغاتی اجازه می دهند که به تدریج مشخصات مفصلی را روی شما بسازند .

در بهترین حالت (برای آنها) ، این پروفایل در نهایت حاوی اطلاعات شخصی مانند سن شما ، جایی که در آن زندگی می کنید ، هویت خانواده و دوستانتان ، آنچه دوست دارید به صورت آنلاین بگردید ، و چه کسی می داند چه چیز دیگری است. هر اطلاعات کمی که بتوانند مفید واقع شوند می توانند در آن نمایه جمع شوند.

 

 

پی کو برای شما بسته ویژه امنیتی دارد کافیست درخواست خود را برای این بسته به ما ارسال کنید.

درخواست شما