فروش دندان کشیده شده – خرید دندون کشیده شده

بازدید: 6591 بازدید

فروش دندان کشیده شده – خرید دندون کشیده شده

خرید و فروش دندان کشیده شده، اگر شما هم دانشجو یا محقق یا فردی باشید که نیاز به تهیه دندون کشیده شده داشته باشه حتما با این مشکل مواجه شده اید که پیدا کردن دندان کشیده شده کار سختی است مخصوصا اگر دندان سالم و تمیز بخواهیم تهیه کنیم. در این مطلب روش خرید و فروش دندان کشیده شده را مطرح میکنیم.

آقای دندان

فروشگاه خرید و فروش دندان کشیده شده

خرید و فروش دندان کشیده شده

 

خرید و فروش دندان قدامی و خلفی

دندان ها بسته به موقعیت آنها در فک دارای اشکال مختلفی هستند ، به عنوان مثال دندان های ردیف پشتی که به آن آسیاب یا خلفی نیز گفته می شود دارای سطح جویدگی هایی با برآمدگی و شیار هستند. کار آنها جویدن و خرد کردن مواد غذایی است. دندانهای ردیف جلویی ، که به آن دندانهای قدامی نیز گفته می شود ، دندانهای لبه تیز هستند که مواد غذایی را قطع می کنند. خرید و فروش دندون قدامی و خلقی

خرید و فروش دندان مولر

سه دندان آخر در هر دو طرف فکهای فوقانی و تحتانی، آسیاب بزرگ، آسیای بزرگ، مولار یا مولر خوانده می شوند. تعداد این دندان ها در کل ۱۲ دندان مولر است، که به ترتیب اول آسیاب اول، دوم و سوم نامیده می شوند. دندانهای آسیاب اول درست در کنار دندانهای آسیاب دوم یا پرمولرها قرار دارند. خرید و فروش دندون مولر

دندانهای مولی سطح زیادی برای جویدن دارند. همچنین در سطح جویدن این دندان ها که نقش مهمی در سایش و خرد کردن مواد غذایی دارند، چندین برآمدگی یا برآمدگی نقطه وجود دارد که برای خرد کردن مواد غذایی استفاده می شود.

فروش دندان کشیده شده

شاید شما هم بعد ار ارتودنسی و یا دندون درد مجبور به کشیدن دندان های خود شده باشین و بخواین دندان کشیده شده خودتون و بفروشین. فروش دندان کشیده شده سالم و تمیز کار سختی است برای فروش دندان کشیده شده کافیه روی لینک زیر کلیک کنید.

فروش دندان کشیده شده  – خرید دندان کشیده شده

خرید دندان کشیده شده

اگر به دنبال خرید دندون کشیده شده سالم و تمیز هستین و نیاز به پیدا کردن دندان کشیده شده دارین و یا میخواهید دندان خاصی را تهیه کنید که هم سالم باشد هم تمیز شاید خیلی زمان صرف پیدا کردن دندان کرده باشید اما دندون سالمی برای خرید پیدا نکردین و یا حتی دندونی که کمی سالم باشد و یا کلا هیچ دندونی پیدا نکردین کافیه درخواست خرید دندان خودتون و داخل لینک زیر ثبت کنید.

فروش دندان کشیده شده خرید دندان کشیده شده

خرید و فروش دندان کشیده شده