معرفی برنامه VirtuaGym مخصوص ورزش در دوران قرنطینه – نسخه pro

معرفی برنامه VirtuaGym مخصوص ورزش در دوران قرنطینه – نسخه pro
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدید
1427 بازدید
به زودی ...

این مطلب صرفا جهت معرفی اثر می باشد لطفا از ناشر اصلی اثر را خریداری فرمایید

تمامی ویژگی های نسخه Pro فعال شد ، قابلیت اتصال به ساعت هوشمند | مطابق با آخرین آپدیت | اختصاصی

با Virtuagym Fitness بهترین وضعیت زندگی خود را بدست آورید. در کنار مربی شخصی انیمیشن سه بعدی ما کار کنید ، که دقیقاً نحوه انجام هر تمرین را به شما نشان خواهد داد. Virtuagym دارای یک پایگاه داده ورزشی به طور مداوم در حال رشد است ، در حال حاضر با بیش از ۴۰۰۰ تمرین و بسیاری از تمرین های از پیش ساخته که می توانید در خانه یا ورزشگاه انجام دهید.

امکانات
* تمرینات کامل برای خانه و سالن بدنسازی
* کارهای روزمره تمرین سفارشی ایجاد کنید
* فیلم های ورزش سه بعدی متحرک را پاک کنید
* دستورالعمل ورزش کتبی
* یادآوری های تمرین (فقط اگر آنها را می خواهید ، البته!)
* برای ورزش کردن پاداش بدست آورید
* پیگیری پیشرفت: پیگیری بیش از ۱۰۰ ارزش!
* مربی شخصی براد فیت 🙂
* اتصال Google Fit
* با پوشیدنی های سلامت NEO ارتباط برقرار می کند

چه چیزی VIRTUAGYM خاص ایجاد می کند
– برنامه تناسب اندام ما دارای یک پایگاه داده ورزشی بزرگ با ۴۰۰۰+ تمرین (و ما هر هفته تعداد بیشتری اضافه می کنیم!)
– همه تمرینات دارای یک فیلم آموزشی با انیمیشن سه بعدی هستند ، بنابراین شما دقیقاً می دانید که چگونه یک تمرین را انجام دهید یا نحوه استفاده از ماشین آلات در ورزشگاه.
– می توانید پیشرفت خود را با گذشت زمان پیگیری کنید. مقادیر ۳۰+ شما وجود دارد که می توانید ردیابی کنید ، مانند وزن ، اندازه کمر ، BMI ، چربی بدن ، تعداد pushup ها ، اندازه بازو ، اندازه قفسه سینه ، VO2max و موارد دیگر.
– بیش از ۱۰۰ تمرین در برنامه تناسب اندام ما وجود دارد که می توانید بلافاصله آن را انجام دهید: در خانه ، در ورزشگاه یا حتی در دفتر کار خود. برای مردان و خانمها تمرینات متنوعی وجود دارد و شما در یک طیف دشواری قرار دارید ، چه مبتدی و چه در سطح پیشرفته.
– کاملاً با Virtuagym Food یکپارچه شده است: کالری ، کربوهیدرات و ضد چربی ما. هر دو برنامه را سریعتر از همیشه بارگیری کنید. هیچ برنامه دیگری ارائه چنین راه حل کاملی برای ردیابی تناسب اندام و تغذیه در یک بستر واحد وجود ندارد!
– کاربران می توانند دستگاههای پوشیدنی NEO را به منظور ردیابی و تجزیه و تحلیل پیشرفت به یکدیگر وصل کنند. دستگاه های متصل فعلی یک ردیاب فعالیت و یک مانیتور ترکیب بدن هستند.

برای اهداف مختلف
آیا می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، عضله بسازید یا به شکل بمانید: ما تمرین را برای شما داریم. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، پیگیری ورزش و تغذیه مهم است. هدفی را انتخاب کنید (کاهش وزن ، عضله سازی یا ماندن در شکل) و تنها کاری که باید انجام دهید اینست که برای دیدن نتایج به برنامه خود بپیوندید!

برنامه های ما
– Virtuagym Fitness: ردیاب بدنسازی ما با تمرین برای خانه و سالن بدنسازی
– Virtuagym Food: شمارنده کالری ما برای ردیابی مواد غذایی

بین برنامه تناسب اندام و برنامه تغذیه ما یکپارچه سازی یکپارچه وجود دارد. با هر دو برنامه ، تمام ابزارهای مورد نظر خود را برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خود خواهید داشت. همچنین می توانید Fitbit خود را از طریق virtuagym.com متصل کرده و به تمرینات بیشتر ، جامعه آنلاین ما و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

خدمات مشتری
یک ورزش را از دست می دهید؟ اشکال پیدا کردید؟ توصیه هایی برای نسخه بعدی؟ به ما خبر دهید! بازخورد همیشه قدردانی می شود ، زیرا به ما کمک می کند تا بهترین برنامه تناسب اندام جهان را ایجاد کنیم. اگر اشکالی پیدا کردید ، لطفاً به ما در support@virtuagym.com ایمیل بزنید. رتبه بندی ۱ ستاره به ما کمک نمی کند تا آن را حل کنیم.

LIKE VIRTUAGYM تناسب؟
لطفاً ۵ ستاره به ما امتیاز دهید ، بنابراین ما می توانیم آن را بهبود بخشیم 🙂 ما به طور مداوم روی ویژگی های جدید کار می کنیم و به طور مداوم تمرینات جدید ۳ بعدی متحرک را اضافه می کنیم. اگر پیشنهادی دارید ، به ما اطلاع دهید. اگر می خواهید به روز شوید ، نکات مربوط به تناسب اندام را دریافت کنید یا اگر به انگیزه نیاز دارید: با ما در فیس بوک و توییتر دنبال کنید!

این مطلب صرفا جهت معرفی اثر می باشد لطفا از ناشر اصلی اثر را خریداری فرمایید

نوع فایل :
حجم فایل :
دسته فایل:
برچسب ها , , , , , , , , , ,
نکات خرید:
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید