مجموعه آموزش های نرم افزار سالیدورکز (SOLIDWORKS)

مجموعه آموزش های نرم افزار سالیدورکز (SOLIDWORKS)
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدید
1198 بازدید
به زودی ...

کاملترین آموزش نرم افزار Solidworks

این مطلب صرفا جهت معرفی اثر می باشد لطفا از ناشر اصلی اثر را خریداری فرمایید

سالیدورک نرم افزاری بسیار پیشرفته به منظور طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی می باشد. شما با استفاده از نرم افزار Solidworks می توانید اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی ، منحنی ها ، پلان ها با آفست کردن صفحه ، دستگاه مختصات جدید ، منحنی های مارپیچ ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی ، چرخش پروفیل حول یک محور و … نمایید. این نرم افزار قابل توجه بسیاری از مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک ، مهندسی صنایع ، نقشه کشی صنعتی و … بوده زیرا نسبت به نرم افزارهای مشابه از محیط کاربری ساده ای بر خوردار است و در عین حال به پیشرفته ترین ابزارهای طراحی و مدلسازی نیز مجهز می باشد.

آموزش نرم افزار سالیدورکز (SOLIDWORKS) – مقدماتی

مدرس: مهندس مازیار ابوالحسنی

در این آموزش ها شما با دستورها و قابلیت های مختلف سالیدورکز آشنا خواهید شد. همچنین در انتهای هر بخش، مثال ها و پروژه هایی حل شده اند، که به درک بهتر مخاطب از دستورات و توضیحات مختلف، کمک می کند. در آموزش مقدماتی به معرفی و آموزش کار با دستورات مختلف در سه فضای Part ، Assembly و Drawing پرداخته ایم و در انتها آن، شما می توانید علاوه بر آشنایی کامل با اصول طراحی در سالیدورکز، بسیاری از اجسام، دستگاه ها و نقشه های صنعتی را طراحی نمایید.

آموزش سالیدورکز (SOLIDWORKS) – تکمیلی

مدرس: مهندس مازیار ابوالحسنی

یکی از نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر، سالیدورکز است که بدون درگیری با انجام محاسبه های مورد نیاز نقشه کشی صنعتی می توان مدل مورد نظر را ساخت. سرعت بالا و سهولت کاربری از ویژگی های متمایز کننده سالیدورکز محسوب می شود. رواج استفاده از این نرم افزار در کارخانجات صنعتی و تولیدات خودرو به سادگی قابل ملاحظه است. در این آموزش نکات مهم و مفید در طراحی به روش Multibody بیان می شود. هدف این فرادرس بررسی دو عدد از جعبه ابزارها به طور کامل و عمیق است.

آموزش طراحی قالب های تزریق پلاستیک با سالیدورکز

مدرس: مهندس بهنام آخوندی

نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار محبوب در میان طراحان بوده و بسیاری از طراحان علاقه مند هستند تا قالب تزریق پلاستیک خود را در این نرم افزار طراحی کنند. تاکنون افزونه های متعدی برای طراحی قالب های تزریق پلاستیک بر روی نرم افزار SolidWorks عرضه شده است که مشهورترین آن ها: Mold works ،۳D quick mold ،I mold ،Split Works و… هستند. از ساده ترین و کارامدترین این نرم افزارها، نرم افزارهای Split Works و Mold Works هستند. در این فرادرس، نحوه کار با این نرم افزارها به طور کامل آموزش داده می شود.

آموزش کاربردی نرم افزار سالیدورکز (SolidWorks)

مدرس: مهندس علی شیرافکن

در این آموزش هدف تسلط بر یک سری از دستورات پرکاربرد در محیط های Part ،Assembely ،Drawing به کمک حل تمرینات در این سه محیط می باشد. با توجه به تعدد دستورات در محیط های Part ،Assembely ،Drawing بهترین و مناسب ترین روش برای تسلط بر دستورات، انجام تمرین های مناسب و متناسب با نیاز افراد است.

آموزش ساخت انیمیشن قطعات مونتاژ با SolidWorks

مدرس: مهندس امیر منعمیان اصفهانی

به منظور معرفی اجزا یک مجموعه و نحوه عملکرد هر یک از آن ها لازم است تا فیلمی تهیه شود. یکی از نرم افزارهای مناسب برای این منظور، نرم افزار SolidWorks است که می تواند از قطعات طراحی شده به کمک بخش های دیگر این نرم افزار، فیلمی تهیه کند. در این آموزش روش ساختن فیلم بیان خواهد شد.

این مطلب صرفا جهت معرفی اثر می باشد لطفا از ناشر اصلی اثر را خریداری فرمایید

آموزش پروژه محور SOLIDWORKS – طراحی قالب برش

مدرس: سید محمد موسوی

ما دراین فرادرس قصد داریم تمام چکیده مطالب را که برای قالب های برش نیاز است، ارائه دهیم. این ارائه به صورت تصویری و با استفاده از فرمول های مهم است که به صورت کامل، اطلاعات شما را در قالب های برش تکمیل می کند. هدف از این فرادرس یادگیری اصول و قواعد اصلی و مهم و همه جزئیات فعالیت با دلیل موجه است. آموزش به گونه ای در نظر گرفته شده است که مخاطبان هیچ پیش زمینه ای ندارند و مطالب از پایه تا مباحث پیشرفته بیان شده است. این آموزش جهت افزایش اطلاعات افراد قالب ساز و دانشجویان رشته قالب سازی ارائه شده است و ما قصد داریم تمام فنون قالب های برش که بسیار مهم و گسترده اند را به صورت پروژه محور به مخاطبان فرادرس ارائه دهیم.

آموزش تحلیل استاتیکی با سالیدورکز (SOLIDWORKS)

مدرس: مهندس محمدرضا فاضلی

پیشرفت نرم افزارهای CAD, CAM, CAE در سال های اخیر باعث شده که تمامی این فرایندها، در یک نرم افزار قابل تجمیع باشند. مثلاً نرم افزار CATIA توانایی طراحی صنعتی، استخراج G-code و تحلیل نیروها را دارا می باشد. نرم افزار SOLIDWORKS با محیط گرافیکی بسیار بهتر و توانایی طراحی قوی تر در محیط سه بعدی نیز، این توانایی را دارد که تمامی فرایندهای ذکر شده در بالا را انجام دهد. در این ویدئو سعی شده با حل چند مثال کاربردی، از صفر تا صد تحلیل با نرم افزار سالیدورکز (SOLIDWORKS)، آموزش داده شود.

آموزش پروژه محور SolidWorks – طراحی و مدل سازی موتور هشت سیلندر

مدرس: مهندس امیرمحمد بسطامی

در این فرادرس قصد داریم آموزش SolidWorks را با یک مثال علمی و واقعی خدمت شما ارائه کنیم. این آموزش در ۵ درس ارائه شده است که هر یک از آن ها با هدفی خاص به آموزش قسمت های مهم و کلیدی نرم افزار SolidWorks می پردازد. در ابتدای آموزش، توضیح کلی در مورد اجزای موتور ارائه می گردد و تصویرهای واقعی از این اجزا مانند انواع بلوک سیلندر نمایش داده شده و تفاوت ها و کاربرد هر یک از آن ها ذکر می گردد و پس از آن به توضیح کار با محیط SolidWorks پرداخته می شود.

آموزش پروژه محور طراحی بیومکانیکی به کمک نرم افزار SOLIDWORKS

مدرس: مهندس سید امیر سیدصالحی

رشته و حوزه کاری و تحقیقاتی مهندسی پزشکی و به طور خاص بیومکانیک از زمینه های نوظهور و به سرعت در حال رشد در کشور ایران است. اقبال به سمت این رشته مهندسی روز به روز در حال افزایش است و از طرف دیگر در محیط های آکادمیک در سایر رشته ها نیز سالانه علاقه  بیشتری به سمت تعریف و انجام پروژه های مرتبط با حوزه های زیستی ایجاد می شود، چرا که این حوزه مستقیما با سلامت انسان و بهبود زندگی ارتباط دارد. از سوی دیگر در صنعت نیز نیاز به علم بیومکانیک روز افزون است چه اینکه صنعت تجهیزات پزشکی کشور روز به روز در حال توسعه است و از سمت واردات به سمت تولید حرکت می کند. بنابراین تطبیق مهارت های مهندسی مکانیک با حوزه بیومکانیک می تواند ابزاری کارآمد جهت ایفای نقش در این توسعه ملی باشد.

آموزش پروژه محور SolidWorks (سالیدورکس) – مدل سازی گوشی آیفون

مدرس: مهندس مجید جان بزرگی

ما در این آموزش، از نقشه فنی برای مدل سازی استفاده می کنیم و بر استفاده از برخی دستورات پرکاربرد محیط Part، تکیه داریم. در این آموزش از محیط Assembly و Drawing استفاده نمی شود، چرا که قطعه به صورت یک جسم صلب خواهد بود و نیاز به مونتاژ قطعات گوناگون ندارد اما شما می توانید یک قدم جلوتر رفته و قطعه خود را نقشه کنید. در این آموزش می خواهیم با استفاده از نقشه فنی و تصاویر گوشی، مدلی را بسازیم تا به قطعه اصلی از نظر ظاهری شباهت داشته باشد.

این مطلب صرفا جهت معرفی اثر می باشد لطفا از ناشر اصلی اثر را خریداری فرمایید

نوع فایل :
حجم فایل :
دسته فایل:
برچسب ها , , , ,
نکات خرید:
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید