دانلود طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره با گل سرخ ۱ | لیبل | Label

نوع فایل
psd
حجم فایل
کمتر از 20Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۹ مهر ۱۴۰۲
تعداد بازدید
508 بازدید
18,800 تومان

دانلود طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ

دانلود طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ می تواند کمک زیادی کند، به خصوص در مورد حمایت از مشاغل شما. به همین دلیل است که این استیکرها و لیبل ها “از خرید شما متشکرم” راهی عالی برای افزودن حس شخصی به سفارشات شما هستند. این برچسب‌های به صورت لایه باز و قابل اجرا در نرم افزار فتوشاپ را می‌توان برای مطابقت با برند خود سفارشی کنید. و در رنگ‌های متنوع و طرح‌های منحصربه‌فرد ارائه می‌شوند، که فایل طرح لایه باز برچسب تشکر از مشتری دایره گل سرخ را به یک فایل عالی تبدیل کرده است. با این برچسب های کوچک زیبا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر از حمایت آنها قدردانی می کنید. و از خریدشان ممنون هستین. حرکات کوچک می توانند تأثیر زیادی بگذارند، به خصوص وقتی صحبت از تشکر از خرید باشد. به همین دلیل است که این استیکرهای کوچک و زیبا راهی عالی برای افزودن حس فوق العاده و جذاب به سفارشات شماست. برچسب‌ های تشکر از خرید به راحتی قابل ویرایش است، می‌توانند این فایل لایه باز را خریداری کنید و پس از پرینت و چاپ آن را به همراه محصولتان برای مشتریان عزیز خود ارسال کنید.

دانلود طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید

 

عکس برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ

فایل فتوشاپ برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ

فایل طرح لایه باز با فرمت PSD یکی از فرمت های مخصوص نرم افزار های adobe و فتوشاپ می باشد که ویژگی های خاصی دارد که یکی از این خصوصیت ها کیفیت بالا این فایل ها است. یکی از نرم افزار های معروف این شرکت که برای طراحی استفاده میشود نرم افزار فوتوشاپ می باشد. با دانلود طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ میتوانید به راحتی برچسب سفارشی خود را داشته باشید. طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید فارسی و انگلیسی در کنار هم قابل دانلود است.

کاربرد طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ

فایل های طرح لایه باز کاربرد های فراوانی دارد. از جمله: طراحی برچسب سفارشی، آرم، نشان برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ . طراحی متن های گرافیکی استیکر تشکر از خرید دایره گل سرخ – طراحی کارت ویزیت و… . فایل های فتوشاپ برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ برای طراحان حرفه ای و تازه کار بسیار کارآمد است و میتوان پس از دانلود فایل PSD از آنها به راحتی در طراحی های خود استفاده کنید. فایل طرح لایه باز لیبل تشکر از خرید دایره گل سرخ را میتوانید در نرم افزار مخصوص اجرای فایل PSD اجرا و به راحتی طرح مخصوص برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ خود را طراحی کنید.

نوع فایل : psd
حجم فایل : کمتر از ۲۰Mb
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , , , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل طرح لایه باز برچسب تشکر از خرید دایره گل سرخ با فرمت PSD قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.