دانلود طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب درسی مدرسه پنگوئن | لیبل | label

نوع فایل
psd
حجم فایل
کمتر از 5Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۹ شهریور ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
187 بازدید
18,800 تومان

طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن

با برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن و نوشتن نام کودک بازیگوش و اهل مطالعه خود در دفتر و کتاب او، دیگر نگران گم شدن نباشید. انجام این کار با برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن «کلیپس» برای کودک جذابیت بیشتری خواهد داشت. این استیکرها و برچسب ها با طرح های فانتزی و کارتونی خود کودکان زیادی را به خود جذب خواهند کرد. در واقع برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن شناسه های کوچکی هست که به کتاب و دفتر هر دانش آموز چسبانده می شود. همه این استیکرها و برچسب ها طرح های جذاب، رنگارنگ و کارتونی دارند و به همین دلیل جلوه دوست داشتنی تری به کتاب و دفتر او می دهند. برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن نام و نام خانوادگی، درس، کلاس و مدرسه مشخص می شود.

فایل طرح لایه باز با فرمت PSD یکی از فرمت های مخصوص نرم افزار های adobe و فتوشاپ می باشد که ویژگی های خاصی دارد که یکی از این خصوصیت ها پنگوئنیت بالا این فایل ها است. یکی از نرم افزار های معروف این شرکت که برای طراحی استفاده میشود نرم افزار فوتوشاپ می باشد. با دانلود طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن میتوانید به راحتی برچسب سفارشی خود را داشته باشید

دانلود طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه

برچسب کتاب درسی پنگوئن

کاربرد طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن

فایل های طرح لایه باز کاربرد های فراوانی دارد از جمله: طراحی برچسب سفارشی، آرم، نشان برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن – طراحی متن های گرافیکی برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن – طراحی کارت ویزیت برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن و… فایل های فتوشاپ برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن برای طراحان حرفه ای و تازه کار بسیار کارآمد است و میتوان پس از دانلود فایل PSD از آنها به راحتی در طراحی های خود استفاده کنید. فایل طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن را میتوانید در نرم افزار مخصوص اجرای فایل PSD اجرا و به راحتی طرح مخصوص برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن خود را طراحی کنید.

نوع فایل : psd
حجم فایل : کمتر از ۵Mb
دسته فایل:
برچسب ها , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل طرح لایه باز برچسب دفتر و کتاب مدرسه پنگوئن با فرمت PSD قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.