دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه‌مند

نوع فایل
pptx
حجم فایل
3.5 مگابایت
تاریخ انتشار
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدید
936 بازدید
15,000 تومان

دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه‌مند

فایل پاورپوینت بازاریابی رابطه‌مند با فرمت ppt/pptx برای شما ارائه شده است . این فایل قابلیت ویرایش دارد و میتوانید مطالب و اسلاید ها را ویرایش کنید. پاورپوینت بازاریابی رابطه‌ مند شامل ۲۹ اسلاید می باشد.

دانلود فایل پاورپوینت بازاریابی رابطه‌مند – دانلود پاورپوینت – پاورپوینت بازاریابی رابطه‌ مند – تحقیق درباره بازاریابی رابطه‌ مند – تحقیق درمورد بازاریابی رابطه‌ مند – پاورپوینت درباره بازاریابی رابطه‌ مند – دانلود پاورپوینت بازاریابی رابطه‌ مندبازاریابی رابطه‌ مند

هر سازمان، فقط یک مدیر دارد: مشتری..

او می تواند همه کارمندان را اخراج کند. از رئیس تا کارمندان جزء،

فقط کافی است پول خود را جای دیگری خرج کند!

سم والتون(بنیانگذار والمارت)

 

بازاریابی رابطه‌ مند

با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکتها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان را نیز باید مورد توجه قرار دهند.دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری، تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت، دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (۲۰۰۰,۱ Harrison,)شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی “بازاریابی رابطه‌مند” نموده است.

مفهوم بازاریابی رابطه مند :

بازاریابی رابطه‌مند عبارتست از ایجاد، حفظ و تقویت رابطه قوی با مشتریان و سایر گروههای ذینفع.

بازاریابی رابطه مند، نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذابتر کردن هر چه بیشتر این رابطه با مشتریان است.

بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذینفعان شرکت است که این امر از طریق ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود.

گرونروس، بازاریابی رابطه مند را فرآیند ایجاد، حفظ و توسعه روابط تجاری سودمند با مشتریان و دیگر ذینفعان می داند. این روابط باید به گونه ای تنظیم شود که اهداف همه شرکا را برآورده سازد. این موضوع زمانی محقق می شود که همزیستی متقابلی وجود داشته باشد و به وعده ها جامعه عمل پوشانده شود.

 

تعداد اسلاید : ۲۹ اسلاید

نوع فایل : pptx
حجم فایل : ۳.۵ مگابایت
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , , , , , , , , , , , ,
نکات خرید:
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.