دانلود وکتور رایگان

بازدید: 2285 بازدید

دانلود وکتور رایگان

وکتور ها امروزه استفاده بسیاری در زمینه ی طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی پوستر، ساخت موشن گرافی و غیره دارد.

فایل های وکتور اغلب با فرمت eps ارائه می شوند. ویژگی مهم وکتور این است که با بزرگنمایی و استفاده در سایز های مختلف به هیچ عنوان کیفیت تصویر کاهش پیدا نمی کند.

دانلود وکتور رایگان
دانلود وکتور رایگان

 همچنین بخوانید : تفاوت وکتور و پیکسل

بسیاری از این فایل ها در سایت های مطرح خارجی مثل سایت فری پیک به صورت پولی قرار داده شده است. در این بین اما بسیاری از این فایل های وکتور رایگان در برخی سایت ها قرار داده شده اند.

کاربران همیشگی و وفادار سایت پی کو می دانند وب سایت پی کو یکی از سیاست های خود را بر پایه گسترش فعالیت های گرافیکی جوانان ایرانی گذاشته است یکی از این نیاز ها دانلود وکتور رایگان است.

بسیاری از محصولات گرافیکی سایت پی کو رایگان یا با قیمتی بسیار پایین در اختیار شما قرار دارد. تنوع فایل های وکتور سایت پی کو بسیار بالاست . می توانید از صفحه وکتور ها همه این فایل ها را مشاهده کنید.

همچنین می توانید فایل وکتور پولی مدنظر خود را برای ما ارسال کنید، ما وکتور مورد نظر شما را تهیه خواهیم کرد.

 

پیشنهاد ما این است که از موکاپ های لایه باز متعددی که در پی کو وجود دارد نیز دیدن کنید. کافیست وارد صفحه زیر شوید و همچنین در سایت پی کو یک چرخی بزنید. جالب است بدانید این فایل ها به سادگی قابل ویرایش است و می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید.

اگر به دنبال طرح لایه باز پست اینستاگرام هستید بهتر است سری به این بخش فروشگاه ما بزنید.

وکتور قالب پست اینستاگرام

هر چند روز تعدادی طرح لایه باز پست اینستاگرام متنوع بر روی پی کو قرار می گیرد.

سیاست پی کو گسترش تنوع برای استفاده شما گرافیست های گرامی جهت دسترسی و تهیه انواع فایل لایه باز است.

 

جهت ورود به فروشگاه و بخش گرافیکی اینجا کلیک کنید