دانلود لوگوی املاک لایه باز – PSD – PNG

بازدید: 16442 بازدید

اگر شما هم میخواهید وارد بازار کسب و کار شوید و املاکی داشته باشید حتما به یک لوگو املاک جذاب و مدرن نیاز خواهید داشت. طراحی لوگوی املاک هزینه بالایی برای شما دارد و بهترین راهکار برای کاهش هزینه ها استفاده از لوگوی املاک لایه باز آماده خواهد بود تا به راحتی بتوانید لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لوگوی املاک لایه باز

طرح و لوگوی آماده املاک لایه باز شمارا از هزینه برای طراحی نشان مورد نظر کسب و کارتان نجات میدهد. به راحتی میتوان بعد از دانلود فایل PSD لوگو املاک را در نرم افزار photoshop اجرا و تغییرات دلخواه را روی آن اعمال کرد. فایل فتوشاپ لوگو مشاور املاک لایه باز یک گام برای معتبر تر کردن کسب و کار شماست.

لوگوی املاک لایه باز

لوگوی املاک لایه باز

طراحی لوگو املاک مسکن

[aparat id=”JEwaC” width=”500″]
طراحی لوگو املاک در فتوشاپ و تغییر نام کسب کار شما به راحتی قابل انجام است در ویدیو آموزشی شما میتوانید مراحل تغییر نام لوگو در فایل را مشاهده کنید.

دانلود رایگان لوگو املاک لایه باز

در سایت پی کو لوگو املاک و مسکن به صورت رایگان نیز وجود دارد و شما میتوایند به راحتی و به صورت رایگان لوگو املاکی خود را دانلود و استفاده کنید. فایل های موجود در سایت پی کو بخش طرح لایه باز معمولا به فرمت PSD میباشد که با نرم اقزار فوتوشاپ به راحتی قابل اجرا و تغییر است.

لوگوی املاک و مستغلات

نشان تجاری و برند شما در هر کاری بسیار مهم است خرید و فروش خانه و منزل این روزها یکی از کارهای پر طرفدار در کشور ما شده که میتوان آن را یکی از پردرآمدترین کارها دانست پس داشتن یک لوگو و نشان املاک به روز و زیبا به کار املاک و مستغلات شما اعتبار میدهد.

لوگوی املاک و مستغلات

لوگو املاک psd – png

فایل های PSD مخصوص نرم افزار Photoshop هستن و فایل های PNG نیز یکی از فرمت های پرطرفدار برای طراحان میباشد از انجایی که این فرمت ها به راحتی قابل تغییر میباشد طرفداران زیادی دارند. شما در سایت پی کو میتوانید فرمت های مورد نظر خود را برای طراحی دانلود و استفاده کنید.

وکتور مشاور املاک و مسکن

تصاویر وکتور یکی از بهترین تصاویر برای طراحی لوگو مشاور املاک میباشد. با دانلود وکتور مورد نظر خود برای کسب و کار به راحتی لوگر بسازید. فرمت وکتور Eps که توسط شرکت Adobe ارائه شده، در نرم افزار های طراحی مانند ایلوستریتور (Illustrator)، فتوشاپ (Photoshop)، کورل (Coreldraw) و… اجرا می‌شوند.

لوگو املاک وکتور

لوگوی املاک خارجی

همیشه برای ما ایرانی ها جذاب بوده، تا از طراحی برند های خارجی الگو برداری کنیم، و با دیدن لوگو های خارجی در زمینه های مختلف ایده های جدیدی برای طراحی لوگو بدست آوریم. دیدن تصاویر لوگو مشاور مسکن خارجی، میتواند راه مناسبی برای انتخاب بهتر لوگو املاکی ما باش.

 

دانلود لوگوی املاک لایه باز