وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل

نوع فایل
eps
حجم فایل
کمتر از 5Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۴ آبان ۱۴۰۱
تعداد بازدید
455 بازدید
12,800 تومان

وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل

وکتور کریسمس با فرمت EPS برای شما ارائه شده است. شما میتوانید از وکتور کریسمس eps در اندازه های مختلف جهت کاربرد های گوناگون استفاده کنید بدون اینکه کیفیت آن کم شود. فرمت وکتور کریسمس EPS می باشد. همه قسمت های این وکتور قابل ویرایش می باشد و می توانید با انجام ویرایش و آپلود عکس خود آن را برای خود شخصی سازی کنید.

علاقه مندان می توانند از این وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل برای فتوشاپ برای ایجاد طرحی زیبا از مجموعه شخصیت های بابا نوئل و سال نو یا هر مورد دلخواه دیگری استفاده کنند. این وکتورها مجموعه شخصیت های بابا نوئل شامل تصاویر بابا نوئل، درخت کریسمس، هدایای کریسمس، تخفیف های کریسمس و غیره می باشد. همچنین می توانید با استفاده از پس زمینه های زیبای کارت پستال و جلدهای زیبایی طراحی کنید. این وکتورهای آماده، طراحی را برای شما آسان می کند.

فایل وکتور با فرمت EPS یکی زا فرمت های مخصوص نرم افزار های adobe و فتوشاپ می باشد که ویژگی های خاصی دارد که یکی از این خصوصیت ها کیفیت بالا این فایل ها است. یکی از نرم افزار های معروف این شرکت که برای طراحی استفاده میشود نرم افزار فوتوشاپ می باشد. با دانلود وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل میتوانید یک طراح زیبا خلق کنید.

دانلود وکتور کریسمس

 

کاربرد وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل

فایل های وکتور کاربرد های فراوانی دارد از جمله: طراحی لوگو، آرم، نشان، طراحی بروشور، طراحی متن های گرافیکی، طراحی کارت ویزیت و… فایل های وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل برای طراحان حرفه ای و تازه کار بسیار کارآمد است.

میتوان پس از دانلود فایل EPS از آنها به راحتی در طراحی های خود استفاده کنید. فایل وکتور کریسمس را میتوانید در نرم افزار مخصوص فایل EPS اجرا و به راحتی طرح مخصوص خود را طراحی کنید.

 

نوع فایل : eps
حجم فایل : کمتر از ۵Mb
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل وکتور مجموعه شخصیت های بابا نوئل با فرمت EPS قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.