دانلود کاربرگ و پوستر آموزش چرخه آب | پی دی اف pdf | عکس | برای چاپ

نوع فایل
zip
حجم فایل
کمتر از 20Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۵ بهمن ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
191 بازدید
24,800 تومان

دانلود پوستر آموزش چرخه آب

آب جهان بین دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، اقیانوس‌ها، جو و زمین در یک چرخه مداوم به نام – حدس زدید! – چرخه آب همانطور که از این سیستم پیوسته عبور می کند، می تواند مایع (آب)، گاز (بخار) یا جامد (یخ) باشد. شما میتوانید با دانلود و چاپ پوستر آموزش چرخه آب به دانش آموزان و کودکان در درک بهتر چرخه آب کمک کنید.

عکس پوستر آموزش چرخه آب

 

دانلود کاربرگ آموزش چرخه آب

از بنر آموزشی چرخه آب برای آموزش چرخه آب در کلاس مدرسه یا خانه دانش آموز استفاده کنید. این کاربرگ جذاب است. تا دانش آموز شما چرخه آب را کاملا درک کند. آنها یاد خواهند گرفت که چگونه آب در یک چرخه مجدد به آب تبدیل می شود. این فعالیت دیداری راهی عالی برای کودکان است تا کودکان را با موضوع چرخه آب درگیر کند.

کاربرگ چرخه آب

پی دی اف پوستر کاربرگ چرخه آب برای کلاس اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و… دانش آموزان مدرسه یک تمرین نقاشی عالی چرخه آب است. شما میتوانید فایل PDF چرخه آب کودکانه را چاپ و پرینت کنید و برگه و پوستر چرخه آب را به دانش آموز بدهید. این فایل پی دی اف کاربرگ چرخه آب با کیفیت بالا. برای دانش آموزان و کودکان طراحی شده است. (کاربرگ چرخه آب)

دانلود چرخه آب با کیفیت بالا

همه از چرخه آب برای بچه ها استقبال می کنند که به چرخه هیدرولوژیکی نیز معروف است، که گردش مداوم آب در جو زمین است. فرآیندی که به عنوان چرخه آب شناخته می شود، مستلزم تبدیل آب بین حالت های مختلف از طریق یک سری فرآیندهای طبیعی است. فرآیندهای اصلی درگیر در چرخه آب عبارتند از تبخیر، تراکم، بارش، رواناب/انباشتگی و تعرق. اگرچه حالت ماده آن همیشه در حال تغییر است، حجم آب در جو ما ثابت می ماند. ما می توانیم آب را در دنیای اطراف خود به اشکال مختلف از جمله بارش (مانند باران و برف)، نهرها و رودخانه ها و اقیانوس ها ببینیم.

فتوشاپ چرخه آب PSD

psd پوستر چرخه آب قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ است. شما می توانید این پوستر و بنر چرخه آب را در نرم افزار فتوشاپ به دلخواه خود ویرایش کنید. فایل چرخه آب با کیفیت بالا تهیه شده تا به راحتی بتوانید آن را پرینت و چاپ کنید.

نوع فایل : zip
حجم فایل : کمتر از ۲۰Mb
دسته فایل:
برچسب ها , , , , , , , , , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل پوستر چرخه آب با فرمت zip (PDF و JPG و PSD) قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.