بنر شب قدر با کیفیت بالا لایه باز | وکتور | eps

نوع فایل
eps
حجم فایل
کمتر از 5Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۳ فروردین ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
44 بازدید
24,800 تومان

بنر شب قدر با کیفیت بالا

تاریخ ضربت و شهادت حضرت علی (ع) با شب های قدر باعث شده است. که این تاریخ به عنوان یکی از مهم ترین تاریخ های دینی مورد توجه مسلمانان جهان به ویژه شیعیان قرار گیرد. با توجه به اهمیت شهادت امام علی (ع) برای چاپ پوستر، بنر شب قدر و شهادت امام علی (ع) نگاهی به این مناسبت داریم. پس از پرداخت بنر لایه باز شب قدر با فرمت eps در اختیار کاربران قرار می گیرد. طرح به صورت بنر خام شب قدر می باشد. که شامل موارد مختلفی از جمله پوستر اعلامیه شب قدر، طرح پوستر محل عزاداری امام علی و شب قدر، طرح بیلبورد شهادت امام علی، پوستر ایستاده شهادت امام علی و طراحی بنر شهادت امام علی در انواع مختلف ابعادی مانند پلاکارد تسلیت شهادت امام علی  و… بنر لایه باز شب قدر

بنر شب قدر وکتور

وکتور شب قدر

وکتور شب قدر با کیفیت بالا تهیه شده. در قرآن و در احادیث گردآوری شده از محمد، شب قدر دقیق مشخص نشده است. طبق روایات، مسلمانان سه شب از ماه مبارک رمضان را به برگزاری مراسم، احیاء، عبادت و دعا در خانه، مساجد یا حسینیه ها می گذرانند. با توجه به برگزاری مراسم شب قدر در مکان های مختلف استفاده از پوسترهای اطلاع رسانی شب قدر به عموم مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل هر ساله جدیدترین طرح لایه باز پوستر شب های قدر را در سایت قرار می دهیم. بنر شب های قدر شامل طرح پوستر پشت منبر شب قدر، طرح پوستر اعلام شب احیا، طرح بیلبورد شب قدر، طرح و … در ابعاد مختلف می باشد.

پوستر خام شب قدر

فایل های وکتور کاربرد های فراوانی دارد از جمله: طراحی لوگو، آرم، نشان شب قدر – طراحی بروشور شب قدر – طراحی متن های گرافیکی – طراحی کارت ویزیت و… فایل های وکتور مشاور برای طراحان حرفه ای و تازه کار بسیار کارآمد است. میتوان پس از دانلود فایل EPS از آنها به راحتی در طراحی های خود استفاده کنید. فایل وکتور شب قدر را میتوانید در نرم افزار مخصوص اجرای فایل EPS اجرا و به راحتی طرح مخصوص شب های قدر خود را طراحی کنید.

 

نوع فایل : eps
حجم فایل : کمتر از ۵Mb
دسته فایل:
برچسب ها , , , , , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل وکتور بنر شب قدر با فرمت eps قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.