ویژگی کارت ویزیت خوب در چیست

بازدید: 1920 بازدید

ویژگی کارت ویزیت خوب در چیست ؟

یک کارت ویزیت خوب سفیر شما در میان مردم و مخاطبانتان است. اگر بتوانید کارتی با ظاهر شیک و مورد قبول و اطلاعات صحیح به دیگران ارائه دهید حتما توانسته اید حرفه خود را به درستی به سایرین بشناسانید و جایگاه دلخواه را به دست آورید.

ویژگی کارت ویزیت خوب در چیست
دانلود کارت ویزیت آماده

رعایت نکاتی که در ذیل به آنها اشاره میکنیم شما را در این امر یاری می کند.

۱ .ثبت شماره تماس، ایمیل یا سایت خصوصی.  برای اینکه افراد بتوانند به شما دسترسی داشته باشند ویا از شما در باره حرفه تان مشاوره بگیرند ضروری است شما می بایست شماره تماس ،فکس وایمیل خود را حتما روی کارت ویزیت بنویسید  این امر کار شما را رسمی وبه روز نشان میدهد دقت داشته باشید که جدأ از نوشتن شماره ای که متعلق به خودتان نیست بپرهیزید همچنین اگر پاسخگویی به مخاطب تان به صورت مستقیم باشد وبا پیغام گیر این کار را انجام ندهید در جلب نظرآنها موثر تر است سعی کنید هم شماره ثابت وهم شماره تلفن همراه را در کارت بیاورید .ضمنا اگر کار شما به گونه ای است که سفر های کاری خارجی دارید نوشتن شماره بین المللی به شما در توسعه روابط با متقاضیان کمک خواهد کرد همچنین کلاس کار شما را بالا خواهد برد

۲ .چاپ عکس خصوصا زمانی که لازم است کار مستقیما توسط شخص شما انجام شود این کار هم شما رابهتر معرفی میکند هم از سوء استفاده دیگران از نام وحرفه شما پیشگیری میکند و مانع از انجام کار کم کیفیت یا ارائه کالای فیک میشود.

۳ . اندازه ی استاندارد برای کارت ویزیت معمولا همان ۴۸*۸۵   یا  ۵۵*۸۵ میلی متر است  که عامه پسند بوده و رواج بیشتری دارد .

۴ .ایجاد انگیزه ؛ شما با قراردادن تخفیف یا جایزه  برای آوردن  کارت ویزیت میتوانید دیگران را در نگهداری کارت برای مدت طولانی تر تشویق کرده .  همچنین این روش باعث مراجه بیشتر آنها به شما خواهد شد.

۵ .انتخاب یک طراح حرفه ای: برای تهیه کارت ویزیت خود حتما از طراحان گرافیکی که قبلا سابقه خوبی در  طراحی کارت داشته اند کمک بگیرید تا نتیجه بهتری حاصل شود قطعا آنها از فکر و ایده های جدیدتر وبه روز تری نسبت به شما بر خوردارند ‌.

۶ .جنس مرغوب : برای کارت ویزیت خود به دنبال کیفیت باشید چون کیفیت خوب هم ماندگاری کارت شما را بالا می برد هم نظر مثبتی در دیگران نسبت به کار شما ایجاد میکند .

۷ .یاد آوری:اگر قبلا کارت ویزیتی داشته اید که برای شما در جذب مشتری و تبلیغ کارتان موثر بوده وحالت قصد تغییر شکل و تصویر کارت ویزیت  خود را دارید خوب است که یک تصویر کوچک با سایز (سیم کارتی)حدودا ۷*۱۵ در گوشه  پشت یا روی کارت تعبیه کنید این در سابقه دار بودن شما اثر گذار است  واز سر در گم شدن مشتریان و مراجعه کنندگان شما جلو گیری خواهد کرد .

۸ .ابداع در طراحی : شما میتوانید کارت ویزیت خود را تا حدودی شبیه یکی از ابزار مرتبط با حرفه تان تهیه کنید مثلا اگر در کار صادرات میوه هستید کارت را کمی شبیه سیب یا گلابی وغیره درست کنید . یا آن را به شکل جا سوئیچی یا آویز خودرو و…… در آورید یا آرم ویا شعار تبلیغاتی یا برند خاص خود را به صورت برجسته بر روی کارت ویزیت حک کنید .

۹ .عطری وسفید : حتما شما هم به أین امر اعتقاد دارید که بوی خوش احساس خوبی در انسان ایجاد میکند  پس اگر از کاغذ های عطری باکیفیت در تهیه کارت ویزیت استفاده کنید دیگران از همراه داشتن کارت شما لذت خواهند برد ونکته دیگر اینکه رنگ زمینه کارت را سفید انتخاب کنید تا به راحتی هر مطلب و طرحی رابا هر رنگی روی آن قرار دهید .

۱۰ .گذاشتن  QR code پشت کارت ویزیت اصل بودن آن را میرساند  وهمه اطلاعات لازمی را که نیاز است دیگران در باره کارتان بدانند ولی در کارت جای نمیگیرد رامیشود به آنان بگویید .اما خیلی ها به دلیل اینکه کیو آرکد جای زیادی را در کارت ویزیت اشغال میکند از آن استفاده نمیکنند .

۱۱ .قراردادن اطلاعات ضروری بر روی کارت ،مثل شعار تبلیغاتی مخصوص یا برند معتبر مربوطه  یا آدرس دفتر ،یاهر مطلبی که در بهتر شناختن شما کمک میکند .اما دقت داشته باشید از شلوغ کردن کارت جدا بپرهیزید .

۱۲ .انتخاب فونت بارنگ وسایز مناسب ،نیز در شکیل شدن کارت نقش مهمی دارد وبه اعتبار آن می افزاید .

۱۳ .پشت کارت حتما خلوت باشد وفضای کافی برای یادداشت مطالب ضرور داشته باشد تا اگر مراجعه کنندگان شمانیاز به یادداشت کردن شماره یا آدرس یا نکته ای داشتند با مشکل مواجه نشوند .

در ضمن یک سر به کارت ویزیت های سایت پی کو بزنید :

کارت ویزیت آماده

پی کو آرزوی موفقیت در کسب و کار و در آمد حلال برای همه شما عزیزان را دارد.