نصب فرمت png

بازدید: 2084 بازدید

از طریق سایت آنلاین PNG

این سایت بسیار ساده و کاملاً رایگان است. می توانید از این روش هم در رایانه و هم در تلفن همراه خود استفاده کنید:

۱- ابتدا برای ورود به سایت کلیک کنید

۲- مانند تصویر زیر ، ابتدا با کلیک روی دکمه Choose Files عکس یا عکس های خود را انتخاب کنید. تصاویر به طور خودکار بارگیری می شوند.

از طریق سایت

۳- سپس قالب مورد نظر خود را از قسمت Settings انتخاب کرده و بر روی دکمه Start کلیک کنید. پس از اتمام کار ، عکس به طور خودکار بارگیری می شود. به همین راحتی!

دانلود عکس با فرمت png

نصب فرمت png

توجه: همچنین می توانید از این سایت استفاده کنید (کلیک کنید). روی دکمه Choose Files کلیک کرده و تصاویر خود را انتخاب کنید. اکنون بر روی گزینه انتخاب قالب کلیک کرده و قالب مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه Convert را کلیک کنید. این.

با کمک رایانه / لپ تاپ PNG

از طریق نرم افزار Photoshop (بهترین – اما حجم نرم افزار زیاد – مناسب برای تبدیل های تک ، نه گروهی)

۱. نسخه کامل نرم افزار را از اینجا بارگیری کنید. اگر برای مدت کوتاهی یا موقت به آن نیاز دارید ، نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) را بارگیری کنید.

۲. Photoshop را باز کرده و دکمه های Ctrl و O را همزمان فشار دهید ، یا در فضای خالی وسط صفحه فتوشاپ دوبار کلیک کرده و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. کلیدهای Ctrl ، Shift و S را در صفحه کلید همزمان فشار دهید تا پنجره ذخیره سازی باز شود. مانند تصویر زیر ، از منوی کشویی ، فرمت مورد نظر خود را در اختیار عکس قرار دهید و روی دکمه ذخیره در پایین صفحه کلیک کنید.

تبدیل فرمت در فتوشاپ

به همین راحتی! Photoshop از همه فرمت های تصویر پشتیبانی می کند ، اما برای تبدیل چندین فرمت تصویر در گروه مناسب نیست زیرا زمان بر است.
از طریق نرم افزار Xconvert (بهترین نرم افزار به سبک موجود – تبدیل تصویر گروهی)

۱. این نرم افزار را از اینجا بارگیری کنید. پس از نصب یک محیط بسیار ساده مانند موارد زیر: تبدیل

۲- تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویر ، PDF ها یا هر چیزی را که می خواهید به پنجره نرم افزار بکشید فشرده کرده و روی دکمه Optimize در پایین سمت راست کلیک کنید. به همین راحتی!

این نرم افزار بسیار کوچک است و بیشتر برای کاهش حجم گروه توصیه می شود. در قسمت افزودن اقدام ، می توانید کارهایی مانند حذف علامت نمایی تصاویر در گروه ها ، حذف اطلاعات اضافی آنها و … را انجام دهید.
از طریق برنامه Paint (بدون نیاز به نصب نرم افزار)

۱. برنامه Paint را باز کنید. (اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، روی نماد ویندوز در پایین سمت چپ کلیک کنید و در قسمت جستجو رنگ را تایپ کنید)

۲ – حالا با کمک گزینه سمت چپ بالا یعنی Files و سپس عکس مورد نظر خود را باز کنید.

۳. مجدداً روی همان Files و این بار Save as کلیک کنید و هر فرمت دلخواه را انتخاب کنید.

از رنگ استفاده کنید

با کمک یک تلفن PNG

در تلفن همراه ، می توانید از همان روش ۱ (سایت آنلاین) استفاده کنید ، اما روشهای مختلف دیگری نیز وجود دارد. در اینجا نحوه نصب یک برنامه خوب وجود دارد:

در تلفن اندورید PNG Android Image Image (بهترین برنامه تا کنون!)

پیوند بارگیری برنامه (از Google Play) لینک دانلود از وب سایت فارسی این برنامه می تواند عکس ها را به صورت گروهی فرمت کرده و آنها را به pdf تبدیل کند و .. کار با این برنامه بسیار آسان است روی اندروید توجه: Image Converter نیز گزینه مناسبی برای اندروید است که کاملاً رایگان است و می توانید از آن استفاده کنید.

در آیفون PNG iPhone The Image Converter (بهترین برنامه تا کنون!)

لینک دانلود برنامه (رایگان) این برنامه می تواند عکس ها را به صورت گروهی به هر فرمت تبدیل کند یا اندازه آنها را تغییر داده یا برش دهد. کار با این برنامه بسیار آسان است. تنها کاری که باید بعد از باز کردن برنامه انجام دهید این است که عکس های خود را در آن باز کرده و انتخاب کنید و با کمک فرمت خروجی قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید: روی آیفون توجه: همچنین برای iPhone ، JPEG-PNG Image converter 12 یک گزینه خوب است که کاملاً رایگان است و می توانید از آن استفاده کنید.

 

  •  نصب فرمت png
  •  تبدیل عکس به فرمت png برای اندروید تبدیل فرمت عکس به png آنلاین
  •  دانلود عکس با فرمت png
  •  فرمت png چیست
  •  تبدیل عکس به فرمت jpg با گوشی
  •  تبدیل فرمت عکس آنلاین
  •  تبدیل عکس به فرمت png
  •  دانلود فرمت jpg برای اندروید