دانلود عکس با فرمت png

بازدید: 2404 بازدید

دانلود عکس با فرمت png

بارگیری عکس را می توان در قالب های مختلف انجام داد.پ هر قالب عکس کاربرد متفاوتی دارد و دانستن آنها می تواند قبل از بارگیری عکس به شما کمک زیادی کند. برخی از برنامه های افزودنی رایج که برای بارگیری عکس استفاده می کنید عبارتند از: JPEG ، TIFF ، PSD ، BMP ، PICT و PNG. این مقاله راهنمای خوبی برای معرفی فرمت های مختلف عکس و برنامه های کاربردی آنها است. فرمت های رایج بارگیری عکس و برنامه های کاربردی آنها


همچنین بخوانید : وکتور آرت (vector art) چیست ؟ و چگونه از آن استفاده کنیم


دانلود تصویر PNG

اگر می خواهید از عکس برای وب سایت و تلفن همراه استفاده کنید ، از فرمت های JPEG ، PNG یا GIF استفاده کنید. اگر می خواهید عکسی را برای کارهای چاپ بارگیری کنید ، باید از فرمت TIFF استفاده کنید. اگر می خواهید عکس را ویرایش کنید ، باید در فرمت های نرم افزاری مورد نظر شما باشد. به عنوان مثال: فرمت PSD برای نرم افزار Photoshop مناسب است.

دانلود عکس با فرمت png

دانلود عکسها را با فرمت JPEG یا JPG بارگیری کنید

برای ایجاد یک فایل JPG ، کمپرسور تصویر را از مناطق رنگی تشخیص می دهد. رنگهایی که با کمپرسور سازگار نیستند هنگام فشرده سازی تصویر حذف می شوند. بنابراین ، میزان اطلاعات رنگی در تصویر کاهش می یابد و حجم فایل کاهش می یابد. سه نوع فایل JPEG وجود دارد: Baseline ، Baseline Optimized و Progressive. پایه: همه مرورگرهای وب این قالب را تشخیص می دهند. Baseline Optimized: این گزینه رنگ های بهتری را نشان می دهد.
همه مرورگرهای مدرن از آن پشتیبانی می کنند. بهترین انتخاب برای فایل JPEG. پیشرونده: این نوع قالب بندرت مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا سرعت بارگیری عکس ها از این نوع فرمت بسیار کند است.

دانلود و بارگیری عکس ها با فرمت TIFF

TIFF یا Tagged Format Format File برای چاپ تصاویر بیت مپ (پیکسل) مناسب است. زیرا این قالب از استانداردهای صنعت CMYK استفاده می کند. TIFF فایل های بزرگ ایجاد می کند و افت کیفیت ندارد. این فایل ها هنگام ذخیره شدن ویژگی های خاص تصویر را حفظ می کنند.

دانلود و بارگیری عکس ها با فرمت PSD

PSD یک فرمت بومی Photoshop است. هنگامی که نیاز به حفظ لایه ها ، شفافیت ، تنظیمات لایه و ترکیب متن بردار دارید ، باید از یک فایل PSD استفاده کنید.

دانلود و بارگیری عکس ها با فرمت BMP

اگر می خواهید تصاویر پیکسلی با کیفیت بالا و فایل های بزرگ تهیه کنید از این نوع فرمت استفاده کنید. فرمت BMP مزیت بیشتری نسبت به فرمت TIFF ندارد مگر اینکه بتوانید از فایل های BMP برای Windows استفاده کنید. این یکی از قدیمی ترین فرمت هایی است که دیگر زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

دانلود و بارگیری عکس ها با فرمت PNG

در صورت نیاز به فایل های کوچک از فرمت PNG استفاده کنید. در حجم های کم کیفیت از بین نمی رود. قالب PNG جایگزین قالب GIF در طراحی وب می شود. تصاویر PNG معمولاً در تصاویر روی تلفن های همراه Apple و iPad ظاهر می شوند. این قالب خوب خوانده نمی شود. این قالب ممکن است در بسیاری از موارد پشتیبانی نشود. این فرمت ها بزرگتر از JPEG هستند.

دانلود و بارگیری عکس ها با فرمت GIF

فرمت GIF بیش از ۲۵۶ رنگ را پشتیبانی می کند. یکی از کاربردهای اصلی آن در طراحی وب است. برخلاف فرمت JPEG ، کیفیت تصویر پس از فشرده سازی کاهش نمی یابد. GIF مخفف Graphic Interchange Format است که به معنی تبادل گرافیک فرمت است. اگر به دنبال رنگ های متنوع هستید ، گزینه بسیار خوبی است.

 

  •  دانلود عکس با فرمت png
  •  دانلود تصویر PNG
  •  سایت دانلود عکس با فرمت png
  •  تبدیل عکس به فرمت png برای اندروید
  •  تبدیل عکس به فرمت png
  •  تبدیل عکس به png در فتوشاپ
  •  تبدیل عکس به فرمت png در تلگرام
  •  دانلود عکس با فرمت png 512*512
  •  تبدیل فرمت عکس به png آنلاین
  •  فرمت png چیست