دانلود طرح لایه باز کارت گردنی مدرسه دخترانه | فتوشاپ | PSD | مناسب چاپ

نوع فایل
psd
حجم فایل
کمتر از 5Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۴ شهریور ۱۴۰۲
تعداد بازدید
560 بازدید
28,800 تومان

دانلود طرح لایه باز کارت گردنی مدرسه دخترانه

برای بچه ها، وقتی تابستان به پایان می رسد. زمان بازگشت به مدرسه فرا رسیده. کارت گردنی مدرسه دخترانه میتواند روحیه دانش آموز را در سال تحصیلی جدید عالی کند. مدیران و مسولین مدرسه با چاپ کارت گردنی دانش آموز و آویز کردن آن به گردن دانش آموزان از آنها استقبال کنن. شما با ویرایش این فایل و قرار دادن اسم و نام دخترانهی دانش آموز و نام مدرسه و کلاس درس . یک کارت دخترانهی گردنی مخصوص مدرسه خود را، طراحی و چاپ و پرینت کنید.

عکس کارت گردنی مدرسه دخترانه

 

فایل کارت گردنی دانش آموز مدرسه برای چاپ

کارت‌های گردنی دانش آموزان مضمون‌های مختلفی از جدی گرفته تا خنده‌دار دارند. که به شما انعطاف‌پذیری می‌دهند تا نوع پیامی را انتخاب کنید که با محیط مدرسه و روحیه دانش آموزان مطابقت داشته باشد. هر کارتی را که انتخاب کنید، مطمئن هستیم که بچه ها از کلمات محبت آمیز و تشویق کننده خوشجال خواهند شد.

از ایده های کارت گردنی مدرسه و دانش آموز ما برای شروع یک سال تحصیلی جدید فوق العاده دیدن کنید. زمان مناسبی است تا با کارت منحصر به فرد گردنی مخصوص مدرسه و دانش آموزان نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. چه برای دانش‌آموزانی که به پیش دبستانی می‌روند، چه بچه‌هایی که کلاس درس جدید را شروع می‌کنند، این کارت گردنی مدرسه دخترانه برای دانش آموز شما عالی است.

کارت گردنی مدرسه | کارت گردنی دانش آموز

ویژگی های طرح لایه باز کارت گردنی مدرسه دخترانه

شما میتوانید به راحتی کارت آویز گردنی دانش آموز دخترانه را ویرایش و برای خود شخصی سازی کنید. در دنیای طراحی و فتوشاپ شما نیاز نیست از ابتدا و پایه طراحی کنید. میتوانید طرح های لایه باز کارت آویز گردنی مدرسه دخترانه با فرمت Psd  را استفاده کنید. آن ها را ویرایش کرده و به طرح مورد نظر خود تبدیل کنید.

به عنوان مثال اگر قرار است یک کارت گردنی انتظامات مدرسه . کارت گردنی دانش آموز برتر، نمونه، کارت صد آفرین، امتیاز، دانش آموز فعال، مودب، با اخلاق، خوش برخورد و خوش رو، با ادب و هر چیز دیگری را آماده کنید. نیازی نیست خودتان از جزئی ترین المان ها شروع به طراحی و اقدام به تولید فایل مورد نظر نمایید. قالب تمپلیت نمونه کارت گردنی مدرسه دخترانه بهترین فایل template برای تغییر نام و نام خانوادگی، اسم دخترانهی دانش آموز و مدرسه است.

شما به راحتی می‌توانید از طرح‌های لایه باز موجود در وب سایت‌های فروش طرح‌ لایه باز با فرمت PSD و… استفاده کنید. فرمت psd قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ میباشد. پس از دانلود طرح لایه باز کارت گردنی دانش آموز دخترانه با فرمت پی اس دی و اجرای آن در نرم افزار فتوشاپ . ویرایش های مورد نیاز خود را روی کارت گردنی انجام دهید. و آن را با فرمت PNG یا JPG ذخیره کنید. پس از این که عکس خام کارت گردنی را به صورت اختصاصی و سفارشی خود طراحی کردید. میتوانید فایل آن را چاپ و پرینت کنید و با آویز کردن آن به گردن دانش آموز یک حس خاص بودن به دانش آموز کلاس و مدرسه خود بدهید.

نوع فایل : psd
حجم فایل : کمتر از ۵Mb
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل طرح لایه باز کارت گردنی مدرسه دخترانه با فرمت PSD قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.