دانلود وکتور مفهومی بیابان زدایی

نوع فایل
eps
حجم فایل
کمتر از 10Mb
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۰ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
1064 بازدید
14,800 تومان
  • ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی [ ۱۷ June ]

دانلود وکتور مفهومی بیابان زدایی

چین در زمینه بیابان زایی موفق بوده است. بزرگترین پروژه بیابان زدایی جهان در صحرای کوباکی چین اجرا شده است که یک پیمانکار خصوصی با حمایت دولت چین در یک دوره ۳۰ ساله حدود ۶۰۰۰ کیلومتر مربع (تقریبا نیمی از استان تهران) را بیابان کرده است. این پروژه در سال ۲۰۱۳ جایزه کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با بیابان زایی را دریافت کرد. برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تخمین می زند که حدود ۱.۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری طی ۵۰ سال برای اجرای پروژه ای به اندازه صحرای کوباکی که منجر به بیابان زایی واقعی می شود، مورد نیاز است. یکی از مزایای این پروژه امکان راه اندازی سلول های خورشیدی است به طوری که نیروگاه خورشیدی کوباکی ۱۰۰۰ مگاوات برق تولید می کند. این پروژه باعث افزایش سفر گردشگران به این منطقه شده و تحسین جامعه بین المللی را برانگیخته است.

تصویر برداری مفهوم انتزاعی خشکسالی شرایط آب و هوایی شدید مشکل فرسایش کمبود بارندگی با گرمایش جهانی مبارزه با خشکسالی بلایای طبیعی گرمای خشن تابستان استعاره انتزاعی بردار رایگان.

کاربرد وکتور مفهومی بیابان زدایی

فایل های وکتور کاربرد های فراوانی دارد از جمله: طراحی لوگو، آرم، نشان مفهومی بیابان زدایی – طراحی بروشور مفهومی بیابان زدایی – طراحی متن های گرافیکی مفهومی بیابان زدایی – طراحی کارت ویزیت مفهومی بیابان زدایی و… فایل های وکتور مفهومی بیابان زدایی برای طراحان حرفه ای و تازه کار بسیار کارآمد است و میتوان پس از دانلود فایل EPS از آنها به راحتی در طراحی های خود استفاده کنید. فایل وکتور مفهومی بیابان زدایی را میتوانید در نرم افزار مخصوص اجرای فایل EPS اجرا و به راحتی طرح مخصوص مفهومی بیابان زدایی خود را طراحی کنید

امروز ه با توجه به افزایش علاقه جامعه به مشاهده عکس و کلیپ در اینترنت داشتن یک صفحه در سایت های مانند یوتوب youtube و ایسنتاگرام instagram بسیار کارآمد خواهد بود و میتواند درآمد خوبی نیز از این راه بدست آورد به همین منظور استفاده از لوگو – بنر – آیکون – دکمه – نشان – پوستر و… وکتور مفهومی بیابان زدایی لازم است.

نوع فایل : eps
حجم فایل : کمتر از ۱۰Mb
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , , ,
نکات خرید: پس از پرداخت فایل وکتور مفهومی بیابان زدایی با فرمت eps قابل دانلود خواهد بود.
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.