چگونه یوتیوبر شویم

بازدید: 1395 بازدید

چگونه یوتیوبر شویم

یوتیوبر کیست ؟

یوتیوب یک موتور جستجو گر برای کسانی است که دنبال ویدئو میگردند.

الگوریتم یوتیوب چکار میکند؟:الگوریتم یوتیوب تصمیم میگیرد کدام ویدئو را به افراد بازدید کننده نشان دهد.برای جذب بهتر دوستانتان و دفع بدخواهانتان باید برنامه دقیقی به الگوریتم بدهید .

شما باید بدانید که :الف:نیازمند یک تایتل جذابید.ب:چطور‌مردم را تشویق به لایک کردن وکامنت گذاشتن کنید. ج:چطور از تگ های مناسب استفاده کنید.د :تایمبل را چطور قرار دهیم تا CTRافزایش یا پر کنید. هـ:چطور مردم را ترقیب به دیدن بقیه ویدئوهایمان کنیم.

۱:واقعا می خواهید یوتیوبر شوید؟!:برای این کار باید چند مورد را مد نظر داشته باشید. ۱:وقت زیاد و ساعت کاری بالا،صبر و حوصله زیادحتی اگر پولی دریافت نکردید.۲:از ابتدا به دنبال کسب درامد بالا نباشید.۳:هدف فقط کسب شهرت نباشد.۴:علاقه مند به آموختن و کسب تجربه باشید.

موضوعات پر طرفدار یوتیوب:۱موسیقی۲ورزش۳آموزش۴آرایش

۵بگینیگ.که اینها سر شاخه هستند و میتوانند ده ها موضوع زیر مجموعه برای خود داشته باشند.مثلا برای موسیقی زیر شاخه ی (نوع دستگاه)تار یا سه تار و اموزش نواختن تار یا نواهای مختلف موجود در آن می تواند از موضوعات مرتبط با موسیقی باشد.یا در ورزش ،نوع ورزش مثلا والیبال،یا اموزش والیبال،یا اشنایی با زمین یا تایم یا حرکات یا مسابقات میتواند زیر مجموعه باشد.

۲:انتخاب موضوع اصلی چنل(کانال):اول نمونه کار باید در چنل قرار دهید تا کار شمارا بشناسند بعد از جذب مخاطب قرار دادن وبلاگ مناسب است تا شمارا بهتر بشناسند .

۳:وسایل مورد نیاز شروع ساخت ویدئو:

۱:دوربین برای کیفیت بالای دوربین تان آن را با یک سیستم روشنایی خوب سینک کنید.

۲: تهیه یک میکروفن خوب با هزینه ۲۰ تا۶۰ دلاری برای خوب شنیده شدن صدای شما.

۳: بیشترین تمرکزی که باید بگذارید روی این بخش است چرا که روشنایی دوربین گوشی به قدری میتواند کیفیت آن را بالا ببردکه یک‌دوربین ۳۰۰۰دلاری را مانند یک ۵۰ دلاری کند وبالعکس.

۴:تمرین وظبط مقابل دوربین.؛ادیت ویدئو:از مهمترین وظایف یوتیوبر:یاد داشتن یک برنامه ادیت ویدئو‌ است ،گرچه در ابتدا ممکن است بسیار سخت وزمان بر باشد اما بدانید خلاقیت وحوصله باعث میشود یک ویدئوی خوب از کار درآورید.(معمولا از ادوبی پریمیر برای ساخت ادیت استفاده میشود).

طراحیthumbnail (در زبان فارسی به آن تصویر بندانگشتی گویند).

 

به عکسی که برای‌پیش‌نمایش در ویدئو ها نشان میدهند تایتل می گویند . انتخاب یک عکس خوب در اصل یک تبلیغ معرکه است چون باعث میشود ویدئوی شما را برای دیدن انتخاب کنند.

۵:سئویوتیب را بلد باشید :سئویوتیپ یعنی اسان کردن شناسایی کانتنت شما توسط موتور های جست وجو گر و افرادی که به دنبال ویدئو های شما هستند.

فاصله بین و انتشار ویدئو های شما می تواند حداقل یکبار باشد ،اپلود ویدئو های بیشتر ،شانس دیده شدن شما را بالا میبرد.

اموختن CTB:یا همان نرخ کلیک کردن روی‌ویدئو است،باید بیاموزید چه چیز هایی ویدئو‌ی شمارا جذب و پر مخاطب میکند و خوب و بد ویدئویتان را بدانید تا هزاران بازدید کننده داشته باشید.

تعین موضوع و مشتقات آن میتواند شما را برای ظبط ویدئویی با کیفیت مطالب خوب به شما کمک کند.

دقت در نورپردازی و میکروفن با کیفیت تاثیر بیشتری در ظبط شما دارد تا یک دوربین گران قیمت.

توضیح دادن به دیگران و راهنمایی آنان در ارتباط با ویدئویتان روابط عمومی ووجهه اجتماعی بهتری از شما در نظر آنان به وجود می اورد و این نوعی جذب مخاطب است.

درامد زایی از یوتیوب :اگر یوتیوب شما حداقل ۱۰۰۰سابسکرایبر داشته و ویدئوی شما را ۴۰۰۰دقیقه دیده باشد میتوانید در یوتیوب کسب درآمد داشته باشید.

کسب درآمد در ایران برای یوتیوب مستقیم امکان پذیر نیست زیرا گوگل به دلیل تحریم ها آدرس بانک های ایرانی را نمی پذیرد ؛پس چه باید کرد: شما باید از یک شریک در خارج از کشور کمک بگیرید تا هربار درامدی که کردید آن را به حساب پارتنرشما واریز کند.،وپارتنر(واژه ای انگلیسی یعنی شریک،یار،رفیق،دوست)وجه را به شما برگرداند.