خرید و فروش موی سر طبیعی

بازدید: 2233 بازدید

خرید و فروش موی سر طبیعی :باید ها و نبایدها

بی شک در هر برای خانم ها هم برای اقایان انچنان با شدت و حجم زیاد پرداخته شده که بخش زیادی از هزینه های ماهیانه ی زندگی را به خوداختصاص داد وهر فرد میکوشد به حدی زیبایی ظاهری داشته باشد که مورد توجه ونگاه دیگران واقع شود.

هرچند که در دین پاکیزه وامن ومهربان ما از جلوه دادن ارایش و زینت زنان برای مردان به شدت نهی شده تا اساس و بنیان خانواده ها سالم بماند اما حجمه ی تبلیغات دشمنان در فرهنگ و باور ما رسوخ کرده که زنان برای به نمایش درامدن زیبایی شان رو به خرید اکستیشن(موی اماده)روی می اورند وبرای اینکه هرروز ترقیبی در ظاهر خود داده باشند گاهن از چند اکستیشن با رنگ ها ومدل های متفاوت استفاده میکنند.

باید ها ونباید ها:اینکه فروش موی طبیعی از نظر اسلام صحیح است یا نه باید بگوییم اگر هدف از خرید موی شما مفسده باشد قطعا گناه ان گریبان گیر شما نیز هست.دو:ایا برکتی در پول به دست امده از این روش هست؟؟؟

سه:ویا تمیز نگه داشتن موی سر و مراقبت ان و استفاده کردن از روغن های گیاهی جهت تقویت مو(روغن زیتون،بادام،نارگیل)برای سلامت مو

چهار:پیشگیری از موخره وخشکی مو واستفاده از شامپو های خوب ،مورد تایید،با مارک استاندارد واستفاده کم از رنگ های ارایشی وعدم دکلوره کردن مو یا انجام ویتامینه کردن مو،استفاده از سرم های تقویت ورشد مو،وپیشگیری از ریزش مو مصرف متعادل وبه اندازه ،پروتئین ها وویتامین هاو مواد مغدی و تغذیه سالم،

همه وهمه مو های مارا سالم،براق،با حجم طبیعی ورنگ وجلوه ی زیبا حفظ میکند.

ایا حیف نیست این حفاظت برای ارائه کردن انچه داری به دیگران باشد.

دلالان خرید وفروش مو ،،

بیشتر از همه ارایشگر ها زیباسراها و فروشندگان مواد ارایشی،وبوتیک لباس زنانه وکسانی که حامیان کانال های نه چندان مورد قبول اینترنتی و موبایلی به این بازار ناپسند فروش موی طبیعی دامن میزنند وبرای‌ موی سر زن مسلمان سانت ورنگ و جنس وکیفیت را بهونه ی خرید وفروش میکنند .

تاثیرات دردناک این حرفه تازه نوظهور :شاید کسی از فروش موهایش بسته به اینکه چند سانت است وچه کیفیتی دارند بین۲۰۰تا۲ملیون پول بی برکتی به دست اورد و در ظاهر شاید چشمگیر هم باشد اما اینکه باید دوباره حدود یک تا سه سال زمان سپری شود (تا دوباره موهای قیچی خورده به اندازه سابق برسد خود یک چشم انتظاری توام با استرس ونارضایتی را به خمراه می اورد زیرا زیبایی زن (در منزل وببن محارم)به موی اوست و بارها مجالس و میهمانی ها وشاید جشن هایی پیش بیاید که فکراورا درگیر نداشتن موهای بلند وطبیعی میکند ،مهم تر از همه اینکه چه تزمینی در سلامت موی خریداری شده یا در بهداشت محیطی که مو را تهیه کرده اند وجود دارد یا ایا کسی که موی شما را کوتاه میکند برای چند سانت بلند تر بودن موی فروشی به سر و گردن یا گوش شما اسیب نرساند . دوم :ایا همه ی مرد ها وپدر ها از این امر خوشحال هستند؟! وایا مردان جوان از اینکه همسرانشان برای مدت طولانی از مدل موی مردانه دارند خوشحالند؟!

قطعا مرد ها ظاهر وزینتی متفاوت از انچه خوشان دارند را میپسندند ،سوم: با فرهنگ فروش مو وزینت کاظب پای دختر بچه های معصوم را به افکار نه چندان مطلوب بزرگ تر ها باز میکنیم.چهار:وسوسه پول پرستی و بی بند وباری نسبت به هر انچه خداوند فقط  در وجود ما قرار داده در فکر فرزندان و همسرانمان رشد میدهیم.بی شک پاک زیستن#ساده زیستن #امنیت روان#خواسته وارمغان دین است.