وب مانی webmoney

بازدید: 2159 بازدید

وب مانی webmoney یک سیستم پرداخت جهانی برای انجام فعالیت های آنلاین مالی که برای تمام کسب وکارهای اینترنتی در همه یدنیا برای همه مردم امکان دریافت وارسال پول را به وجود آورده ،دفتر اصلی لین شرکت در روسیه است ودر حال حاظربیش از ۳۹ میایون کابر در ماه دارد.

خدمات وب مانی ؛وب مانی پی کو به شما امکان میدهد تادخدمات وکالاهای خود را به صورت اینترنتی وآنلاین به مردم تمام دنیا بفروشید همچنین همه مردم میتوانند خدمات وکالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی پی کو خریداری کنند.

انتقال آنلاین ؛  انتقال آنلاین وب مانی در سراسر جهان دسترسی به آن را آسان کرده واین جزو خدمات اصلی مب مانی محسوب میشود، که وب مانی پی کو جزئی از این سیستم وسیع جهانی است .

Peapel .خدمات وب مانی شبیه پیپل است  اما برتری آن در ارائه ی آن حتی به کشور های تحریم شده مثل ایران است .

کابردهای وب مانی؛ چون در این روش پرداخت ایرانی ها تحریم نشده اند بسیاری از هموطنان عزیز میتوانند با افتتاح حساب وب مانی پی کو در این شرکت به راحتی برای معاملات وخدمات آنلاین بین المللی خود اقدام کنند ، شرکت پی کو در ایجا شما را برای افتتاح وراه اندازی حساب وب مانی و خرید وفروش آن راهنمایی میکند .

حمایت از وب مانی ؛  بسیاری از صرافی ها من جمله فروشگاه اینترنتی کالا، فروشگاه هاستینگ ، صرافی ارز دیجیتال ،بروکر ، فروشگاه فایل ،فروشگاه دامنه ،از وب مانی پشتیبانی میکنند ،فریلنسرهایی هم که در خانه فعالیت میکنند با وب مانی میتواند از شرکت ها وافراد خارجی سفارش کار بگیرند و در آمد چشمگیر دلاری داشته باشند .

کارمزد وب مانی چقدر است ؟؟؟ برای خدماتی که وب مانی انجام میدهد ،به ازای هر تراکنش ۰/۸ درصد از کل مبلغ پرداختی به عنوان کارمزد کسر میشود . اما سقف این کارمزدمشخصبوده وبیشتر از ۵۰دلار نمیشود، سقف کارمزد یورو هم ۵۰ تا است ،اما کارمزد بیت کوین ۰۰۵/ ۰ BT است .

ارز های قابل تبادل با وب مانی وعلامت اختصاری آنها و واحد پولی : دارایی های زیادی باوب مانی کار میکنند، از جمله کیف پولهایی که یک کاربر میتواند در حساب خود داشته باشد عبارت است از

۱.WMZ کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا USD که هر WMZ     برابربا یک دلار آمریکا ست

EUR  کیف پول یورو WME. 2

  1. WMR کیف پول روبل روسیه
  2. بلاروس WMB
  3. WMUگریونااوکراین
  4. WMK

قزاقستانی باواحد پولی KZT

  1. WMV دانگ ویتنام VND
  2. WMX بیت کوین BTC .که ارزش

هرWMX برابر با یک میلی بیت کوین (۰۰۱ /۰ BTC )است .

  1. WMH کیف پول بیت کوین کشBCH .

۱۰ .WML  لایت کوین LTC.

  1. کیف پول طلا

شما برای ساختدهر یک از کیف پولهای ذکر شده در وب مانی یک آدرس جدا خواهید داشت ،که برای دریافت وجه باید آن آدرس را به فرستنده بدهید .

نکته ؛ نوع کیف پول در هنگام خرید  یا فروش مب مانی «پی کو » مهم است ،مثلا اگر بخواهید ۱۵ روبل بخرید باید آدرس WMR خود را به صرافی بدهید ،

نکته ؛ ساختن کیف پول یورو برای ساکنان اروپا یی ممکن است واین از شرایط خاص بعضی از کیف پولهاست .

چگونه کیف پوا خود را بسازیم ؟

  1. وارد وبسایت شرکت پی کو میشوید وروی sing up کلیک کنید

.۲. پس از وارد کردن شماره موبایل معتبر کد تأیید به همان شماره برایتان ارسال میشود ،

  1. انتخاب یک کلمه عبور ( کلمه رمز ) برای حساب خود ،پس از زدن کلید پذیرش قوانین روی con tinue کلیک کنید .

شما موفق شدید حساب کاربری خود را بسازید ، حالا نوبتساختن کیف پول در وب مانی است ،برای این کار ابتدا کیف پول وب مانی دلاری را بسازید ،یعنی در پنل اصلی  حساب کاربری خود روی Add کلیک کنید ،

شما میتوانید کیف پولهای دیگری رادهم بسازید ،اما چون اکثر معاملات بادلار انجام میشود شما به WMZ نیاز بیشتری دارید .

  1. بهد ازساختن کیف پول با کلیک روی آن میتوانید شماره حساب کیف پول خود رادمشاهده کنید ، پس از کپی کردن آن میتوانید این شماره حساب رادر اختیار شرکت یا اشخاصی که نیخواهند برای شما وب مانی واریز کنند قرار دهید .

در صورت عدم احراز هویت فقط تاسقف ۳۰۰ دلار میتوانید در حساب خود داشته باشید  که برای تراکنش های روزمره تان دچار محدودیت  میشوید

پاسپورت چیست؟ در وب مانی ۳ سطح کلی برای کاربران تعریف شده ۱. پاسپورت قراردادی ۲. پاسپورت مستعار ۳. پاسپورت شخصی  . سطح تراکنش ها  در سطح ۳ آزاد بوده وشما هیچ محدودیتی ندارید.

شرکت پی کو تجارتی پر سود وپر رونق را برای شما آرزو میکند