دانلود پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL
فایل پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL با فرمت ppt/pptx برای شما ارائه شده است . این فایل قابلیت ویرایش دارد و میتوانید مطالب و اسلاید ها را ویرایش کنید. پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL شامل ۱۳۹ اسلاید می باشد.
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL – دانلود پاورپوینت – پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL – تحقیق درباره مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL – تحقیق درمورد مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL – پاورپوینت درباره فناوری اطلاعات – مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL – پاورپوینت درباره ITIL
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL
فناوری اطلاعات متشکل از چهار عنصر اساسی انسان، ساز و کار، ابزار، ساختار است، به طوری که در این فناوری، اطلاعات از طریق زنجیره ارزشی که از بهم پیوستن این عناصر ایجاد میشود جریان یافته و پیوسته تعالی و تکامل سازمان را فراراه خود قرار میدهد:
انسان: منابع انسانی، مفاهیم و اندیشه، نوآوری
سازوکار: قوانین، مقررات و روشها، سازوکارهای بهبود و رشد، سازوکارهای ارزش گذاری و مالی
ابزار: نرمافزار، سختافزار، شبکه و ارتباطات
ساختار: سازمانی، فراسازمانی مرتبط، جهانی
سازمانها روز به روز بیشتر بر اهمیت IT ، نه تنها در پشتیبانی بلکه در توانمندسازی عملیاتهای تجاری واقف میگردند.بعنوان مثال، دنیایIT خود را مواجه با چالش جدیدی میبیند که در آن تجارت الکترونیک محرک سرمایهگذاریهای ارزشمند و مهم IT و شیفت تقاضاهای کیفیت بوده است.
ITIL چیست؟
به زبان ساده می توان ITIL را یک استاندارد در حوزه IT دانست ، اما واقعیت این است که ITIL یک استاندارد نیست . در واقع ITIL یک سری تجربه موفق ( best practice ) است که سازمان ها و شرکت های دولتی مرتبط با IT در دولت انگلستان ، برای مدیریت کارهایشان از آن استفاده می کنند، به زبان ساده می توان گفت که دولت انگلستان برای سازمان دهی فعالیت های مرتبط با IT ، یک سری Design Patter ارائه کرده که با انجام آنها شرکت ها و سازمان های حوزه IT می توانند بهتر به نتیجه برسند.
چکیده مطالب :
مقدمه
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)
ITIL چیست؟
ساختار ITIL
مزایای استفاده از ITIL
تاریخچه ITIL
سیر تکاملی ITIL
ITIL V2
ITIL V3
مقایسه ITIL V2 & V3
Service Level Agreement (SLA)
میز خدمت Service Desk ) )
میز کمک Help Desk ) )
برون سپارها (Outsourcer)
پشتیبانی سرویس ( Service Support )
مدل فرایند پشتیبانی سرویس ITIL
CMDB (Configuration Management Database)
ارائه خدمات (Service Delivery)
مدل فرایند تحویل سرویس ITIL
مدیریت امنیت (Security Management)
مدیریت تجهیزات نرم افزاری (Software Asset Management)
چرخه حیات سرویس در ITIL
علل موفقیتITIL
منافع مدیریت سرویس های IT
افزایش ضریب موفقیت پیاده سازی ITIL در سازمان
حاکمیت فناوری اطلاعات (IT Governance)
استاندارد حاکمیت فناوری اطلاعات (COBIT)
جمع بندی ( مدل تعالی فاوا )
نتیجه گیری
معرفی چند سایت ITIL
و…
تعداد اسلاید : ۱۳۹ اسلاید
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
- در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید