دانلود پاورپوینت رابطه CRM و ERP

نوع فایل
pptx
حجم فایل
4.5 مگابایت
تاریخ انتشار
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
دسته بندی
تعداد بازدید
406 بازدید
20,000 تومان

دانلود پاورپوینت رابطه CRM و ERP

فایل پاورپوینت رابطه CRM و ERP با فرمت ppt/pptx برای شما ارائه شده است . این فایل قابلیت ویرایش دارد و میتوانید مطالب و اسلاید ها را ویرایش کنید. پاورپوینت رابطه CRM و ERP شامل ۵۶ اسلاید می باشد.

دانلود فایل پاورپوینت رابطه CRM و ERP – دانلود پاورپوینت – پاورپوینت رابطه CRM و ERP – تحقیق درباره رابطه CRM و ERP – تحقیق درمورد رابطه CRM و ERP – پاورپوینت درباره رابطه CRM و ERP – دانلود پاورپوینت رابطه CRM و ERP – رابطه CRM و ERP

 

مدیریت روابط مشتریان CRM :

مدیریت روابط مشتریان یک استراتژی کسبوکار میباشد برای انتخاب و مدیریت مشتریان در جهت بهینهکردن ارزش بلند مدت زنجیره سازمانی

مدیریت روابط مشتریان به دست‏اندرکاران فروش امکان می‏دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط سازنده داشته باشند

راهبردی سازمانی است که انسانها و فرآیندهای فنآوری را به منظور بهینه کردن ارتباطات با مشتریان روزانه سازمان، اعضای کانالهای توزیع، مشتریان داخلی و تأمین کنندگان یکپارچه می نماید.

 

ERP : 

سیستمهای الکترونیکی روابط با مشتریان به صورت ترکیبی از سخت افزارها ، نرم افزارها ، فرایندها و کاربردها به منظور ارتقاء سطح روابط بین مشتریان و سازمان به منظور توسعه بازاریابی رابطهمند می باشد.

سیستم های الکترونیکی مدیریت روابط با مشتریان بخشی از سیستم‌های مادر ERP II هستند.

بدون داشتن اطلاعات سازمانی و بدون ارتباط با سیستم‌های دورنی سازمان، سیستم مدیریت روابط مشتریان یک جزیره گمشده در میان اقیانوس نیازهای مشتریان است.

 

چکیده مطالب :

مشتری

اهمیت مشتری گرائی و جلب رضایت مشتری

هدف مدیریت روابط مشتریان

مدیریت روابط مشتریان CRM

هدف مدیریت ارتباط با مشتری

اهمیت سیستم‌های مدیریت روابط مشتریان

اجزا وابسته به مدیریت عملکرد مشتریان

معماری سیستم‌های مدیریت روابط مشتریان

سطوح مدیریت روابط با مشتریان

سیستم های الکترونیکی مدیریت روابط با مشتریان

ادغام CRM در سیستم‌های ERP

دلایل استفاده از سیستم‌های مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی

مراحل تکامل E-CRM

اجزا اصلی و معماری E-CRM

عناصر تشکیل‌دهنده یک سیستم مدیریت الکترونیکی روابط مشتریان

کارکردهای سیستم‌های مدیریت الکترونیکی روابط مشتریان

بازاریابی

فروش

مراحل تماس مشتری با سیستم E-CRM

مطالعه موردی: صنایع ابزارسازی Ceratizit

بهره‌گیری از ابزارهوشمند E-Techadviser

دلایل بکارگیری داده‌کاوی

کاربردهای داده‌کاوی

و…

 

تعداد اسلاید : ۵۶ اسلاید

 

نوع فایل : pptx
حجم فایل : ۴.۵ مگابایت
دسته فایل: ,
برچسب ها , , , , , , , , , , , , , , ,
نکات خرید:
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.