دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان

نوع فایل
pptx
حجم فایل
4.5 مگابایت
تاریخ انتشار
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
تعداد بازدید
682 بازدید
20,000 تومان

دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستان

فایل پاورپوینت احکام در سنین دبستان با فرمت ppt/pptx برای شما ارائه شده است . این فایل قابلیت ویرایش دارد و میتوانید مطالب و اسلاید ها را ویرایش کنید. پاورپوینت احکام در سنین دبستان شامل ۳۰ اسلاید می باشد.

دانلود فایل پاورپوینت احکام در سنین دبستان – دانلود پاورپوینت – پاورپوینت احکام در سنین دبستان – تحقیق درباره احکام در سنین دبستان – تحقیق درمورد احکام در سنین دبستان – پاورپوینت درباره احکام در سنین دبستان – دانلود پاورپوینت احکام در سنین دبستاناحکام در سنین دبستان

 

احکام در سنین دبستان :

از آنجایی که دسترسی به احکام نونهالانی که در سنین دبستان به سر می برند کمبود چنین مجموعه ای در فضای مذهبی کشور حس می شد واستخراج احکام مربوط به این سنین از کتاب های مراجع برای این عزیزان ممکن بود کمی دشوار باشد و عواقبی در اثر حس کنجکاوی زیاد داشته باشد. بر آن شدیم که مجموعه ی پیش رو را با در نظر گرفتن تمام نیازهای این سنین وبا انتخاب گزینشی مسائل گردآوری کنیم. امید است که این مجموعه مورد رضای حق تعالی و مخاطبین گرام قرار بگیرد.

عبادت، دعا و نیایش تمرینی کودکان در پیشگاه خداوند، اثر درخشانی بر درون کودک می گذارد. اگر چه کودک ممکن است معانی،الفاظ و عبارات نماز را نفهمد، ولی توجه به خداوند،راز و نیاز، درخواست کمک از پروردگار، دعا و خواهش در پیشگاه الهی را، در همان عالم کودکی درک می کند و دلش را به خداوند و رحمت نامحدود وی مطمئن می سازد و در باطن خود تکیه گاهی برای خویش احساس می کند و هنگام سختی ها و روبه رو شدن با حوادث، قلب خود را تسکین می بخشد، چنان چه خداوند می فرماید: مومنان واقعی با یاد خدا دلی آرام و مطمئن دارند. آگاه باشید که تنها با یاد خداوند دل های مردم قرار و اطمینان پیدا می کند.

برای این که کودکان ازآغازمومن وخداپرست تربیت شوند،لازم است بین جسم و جان آن ها،ازنظرایمانی هماهنگی برقرارباشد.به همین مناسبت،اسلام پدران و مادران را موظف کرده است که فرزندان خود را متوجه خداوند سازند و به آنان خداپرستی و آموزش های دینی بیاموزند و از سوی دیگر، دستور داده است که کودکان را به نماز و عبادت تمرینی وادار کنند.

رسول خدا(ص) می فرماید:«به کودکان خود درهفت سالگی امرکنید نمازبخوانند.»

امام باقر(ع) وظایف پدران ومادران را درتربیت ایمانی کودکان، در دوران گوناگون سنی چنین بیان فرموده است:« درسه سالگی کلمه توحید “لااله الا الله”را به کودکان بیاموزید ودرچهار سالگی “محمد رسول الله” را یاد بدهید، و درپنج سالگی صورت او را به سوی قبله نمایید و به او بگویید سر بر سجده گذارد. در شش سالگی کامل،رکوع و سجود را به طور صحیح به او بیاموزید و در هفت سالگی به کودک بگویید دست و صورت خود را بشوید(وضو بگیرد) و نماز بگزارد.»

آموزگاران ،پدران و مادران باید توجه داشته باشند که مذهب بزرگ ترین کمک و یاور آن هاست، زیرا ایمان همانند مشعل فروزانی است که تاریک ترین راه ها را روشن می کند و وجدان ها را حساس وبیدارمی سازد وهرکجا انحرافی وجود داشته باشد،مذهب می تواند او را به راحتی وآسانی به سوی راستی وسعادت رهبری کند.

 

تعداد اسلاید : ۳۰ اسلاید

نوع فایل : pptx
حجم فایل : ۴.۵ مگابایت
دسته فایل: , ,
برچسب ها , , , , , , , , , , , ,
نکات خرید:
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • لطفا هنگام دانلود vpn خود را خاموش کنید.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما در ارتباط باشید. (شماره پشتیبانی واتساپ : 09017014520)
  • در صورت نیاز می توانید فونت های فارسی را از اینجا دانلود کنید
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.